Solicitar jugadores del

Los jugadores del equipo pueden ser creados por los administradores del club, del equipo y/o de la liga. Si no eres ninguno de estos, solícitanos los jugadores que necesites.

Avisar de información errónea

¿Algún dato equivocado en el partido? Indícanos el problema y trataremos de resolverlo cuanto antes.

Alineación del Noia CF
Alineación del Betanzos CF
Debes estar logueado para enviar eventos
Debes estar logueado para enviar eventos
Debes estar logueado para enviar eventos
Debes estar logueado para enviar eventos

Pronósticos: 9 Hacer quiniela

89% Noia CF
11% Betanzos CF
Debes loguearte para insertar un nuevo comentario. ¿No tienes cuenta? Regístrate gratis

26 comentarios publicados

Betanzos1 13 Ene, 18:46
Denunciar

O borde do precipicio? jajajq.a un punto da salvación e levaba 5 partidos sen perder.4 adestramentos fixo Alex o ano pasado( houbo 3 partidos nunha semana e quedaban 4), e o equipo coma fan case todos reaccionaron con novo adestrador igual que reaccionou este ano con Claudio 4 puntos nos dous primeiros partidos, a diferencia é q o ano pasado Noé deixou un equipo e plantilla competitiva e este año Alex deixou unha banda. Eu critiquei moito a Noé pero comparalo con os dous últimos onde vas, ata os xogadores mismos cho din, era jodido de aguantar pero rendían todos o máximo senon comíaos
Editado 13 Ene, 18:50  Votación cerrada

LOMBRIZ 13 Ene, 18:36
Denunciar

Noé estaría en su salsa, si entrenase por ejemplo, al Quesos Entrepinares, Alex salvó al equipo de dejó agonizando Noé, Corbillón no entrenaría ni a la Peña Magdalena, Vituco es jugador para la liga de Peñas igual que Carneiro, no tenemos portero, Mon está para jugar y sólo un tiempo con el equipo de veteranos,etc, etc. Gariido si que es el puto amo, hace y deshace y nadie le tose ( Naveira, que fué de lo tuyo ), no tiene mucha idea de fútbol pero le gusta presumir y mandar, a veces manda bien y otras mal, pero ahí está incombustible. Resumen, el próximo año en Preferente y luego ya veremos
Editado 13 Ene, 18:47  Votación cerrada

mejillondelaria1234 13 Ene, 18:13
Denunciar

Paso de discutir más… con los entrenadores… para mi Noe era el puto amo… así de claro… exprimía al máximo a los chavales… y me das la razón cefalópodo… si tan malo es vituco… según tu… con Noe metió 9 goles… como se come… o por ejemplo Martín Lago que tanto te gusta… le debe la carrera a Noé…
Sí que coincido contigo… lo de Boiro fue desastroso… vaya feria… ganamos de milagro… al final cada uno tiene su opinión… en lo que estamos de acuerdo todos es que el equipo es justo… y la culpa es de Garrido… principalmente… aunque Álex influyera en la plantilla… es el mandamás el de gafas… y este año la cago… y la sigue cagando… tomadlo con humor… pero es triste… con lo que molaría asentarse en tercera… en fin… como dicen los del Depor… os tempos son chegados…
 Votación cerrada

cefalopodo 13 Ene, 17:54
Denunciar

Eu non son de Noé, de Alex nin de Claudio, non coñezo personalmente a ningún, eu son do Betanzos e quero que gañe sempre e dixeno varias veces, a Noé nadie lle quita o mérito de ascender o equipo de 1º rexional a Terceira nadie e un feito irrefutable, como que tamén o e que o fútbol que practicaba era da prehistoria, e que era valido en rexionais con campos de futbolín, de terra ou leiras e que como se viu non servia na Terceira, nos derradeiros 22 partidos de Noé o Betanzos so gañou a os dous Últimos que xa estaban descendidos na primeira volta, o Arzúa por 2-0 e o Pontevedra B por 3-2 e de milagro, perdendo 0-2 a falla de 8 minutos e fallando eles un penalti no 95, e ca dinamica que levaba o equipo o Betanzos descenderia fixo. Pa min aquelo era mais rugbi que fútbol e a imaxe de todos os partidos sendo amoestado ou expulsado era insostible. Por haches ou bes con Alex o Betanzos cambiou de estilo, propuxo xogar mais o toque e fixo dez puntos seguidos e salvouse. Todos los sistemas son válidos cando gañas, pero o sinto, a o que nos gusta o fútbol o de Noé era outro deporte. A Alex o cesaron, repito, pra min de forma prematura, igual estaria o equipo igual de mal que ahora, pero era un tipo que propoñia xogar o fútbol, que non tiña mimbres pa xogar a eso, pode ser, non o sabremos, e de este último e o peor entrenador que vin, xoga a non perder sempre, fixo cinco puntos en 10 partidos, o de ayer en Noia e os de Boiro, si vichedes os partidos foi unha auténtica milagre non salir goleado en ambos, o de ayer condicionado po la expulsión de un pésimo central como e Carneiro, que polo menos a boa noticia e que non xogará en Vilalba, sexa como sexa o Betanzos ten un futuro moi negro, o descenso e un feito e xa veremos en Preferente, so hai que ver como están os recién descendidos Bouzas, Arzúa ou Paiosaco, ainda este co reforzo (ja,ja) de Vituco está mais cerca do descenso que da salvación. Pa esdta xornada xa está ven, falaremos despois da nova desfeita ou da milagre en Vilalba
Editado 13 Ene, 17:54  Votación cerrada

Betanzos1 13 Ene, 17:29
Denunciar

Bebeto onde vas? Pegarlle para arriba sin mirar? Jajjajajjq o Betanzos ese que dís é o Betanzos máis traballado dos últimos 10 años...pregúntalle os adestradores rivais se prefiren enfrentarse o Betanzos de Noé ou este e non ai cor... presión total moi ben traballada e un estilo moi difícil de contrarrestar, o q ai q leer...ascendemos nunha preferente con Noia Boiro sarriana e un bo mugardos quedando máximos goleadores...canto adestrador de sofá, coincido con mejillóndelaria, correr detrás coma tolos di? Jajaja nos últimos dez anos que levo indo o García Irmans os equipos de Noé cagan polo resto, isto vai de marcar goles e sempre fomos dos mais goleadores...case coma agora jaja
 Votación cerrada

mejillondelaria1234 13 Ene, 12:57
Denunciar

Desde luego que el campo es un patatal… da pena verlo… pero es el mismo para los equipos visitantes… y de 9 que han venido… han ganado 7… o por ahí… así que… y con Noe la tenéis muy adentro… recoger el fruto de ese estilo… que tendrán que ver churras con merinas… Noe caga y mea por Alex y Claudio juntos… con su estilo de los años 60 como tú dices estaríamos fuera del descenso….. será de los años 60 si… alguno entonces debe vivir en los 40… el fútbol de noe estaba muy trabajado… la presión del Betanzos era muy buena… mucho trabajo sin balón… pero para eso hay que tener una mínima idea… de que estás viendo… si no dices que jugaban al patadon sin xeito… si lo analizas ves que había mucho trabajo… en fin… es mi OPINIÓN… cada uno con la suya… total…
 Votación cerrada

Bebeto47 13 Ene, 12:48
Denunciar

Betanzos1 Xogar directo e un estilo de xogo, respetable como calquera outro modelo traballado, sexa mais ou menos vistoso pero o que xogaba o Betanzos (que e certo que o levou desde primera rexional a 3) foi un fútbol que era, como dis ti,"nunha leira", pegarlle para arriba sin mirar a quen e correr como tolos detrás do balon. Eso non e fútbol directo. O fútbol directo tamen ten que estar traballado e sinon falade con algún adestrador que practique este fútbol, ao do silva mismamente xa que falaches de él. Repito que eso foi o que levou o Betanzos desde primera rexional a 3 e o respeto, pero tamen estou seguro que ahora está a recoller o fruto de ese "estilo" por charmarlle algo que dudo que se vira noutro campo en España desde os anos 60 ata que chegou ao García Irmans.
 Votación cerrada

Betanzos1 13 Ene, 12:28
Denunciar

Bebeto estou de acordo con case todo o que dís...a base non importa, so para cobrar e financiar o 1 equipo, os adestradores da base son o q son porque se lle paga menos que no san pedro...volver a terceira foi un milagre, pero se queres xogar a aoutra cousa o primeiro que ai q facer e coidar a leira que temos de campo, o de xogar directo faino o 80% dos equipos de terceira non te engañes...vai ver o silva e falamos...e leva así 10 anos en 3...e dicir pegar e correr é moi fácil pero ai que saber facelo.e antes facíase ben e senon non chegas a 3
 Votación cerrada

Bebeto47 13 Ene, 10:44
Denunciar

Bueno, despois de rematar está increíble primeira volta e ante esta ola de comentarios nos últimos partidos, penso que e o momento de facer un reflexión.
O momento que vive o Betanzos e o espello de traballar tantos anos mal. Fai 10 anos polo menos, que en Betanzos se fan as cousas moi mal.
Onte miras o banquillo e o que ves 3 xuvenis, que con todos os meus respetos, xogan en primera autonómica de xuvenis. Pero a culpa non e deles, a culpa e que cando che importan tan pouco estés rapaces, tan so cobrar ao mes os 35 anos da cuota e que ningún chegue a xogar no primeiro equipo. Porque si si as cousas siguen así, ningún rapaz de Betanzos volverá a xogar no primeiro equipo en 15 anos, cando o equipo este en segunda rexional.
Eso por un lado, e por outro, o que lle está pasando ao Betanzos e a consecuencia de todos estos anos de baixas de xogadores altas medio equipo cambiado cada ano, sin un estilo de xogo definido ( porque darlle para arriba e correr como tolos non e un estilo de xogo ). Todos os equipos que levan anos en 3 teñen estilos definidos. Alguen pensaba que o Betanzos manteriase en 3 mais de un ano, o do ano pasado foi un milagro da virxe dos Remedios. E como di algún compañeiro de tertulia, non so se complica este ano, que o descenso e un Feito, sinon o ano que ven voltar a facer un equipo de 0, porque as caras que se volveron a ver onte en Noia... como cada fin de semana non son as mellores e seguramente esto non sexa culpa de 3 adestradores que estuveron no último ano... Pouca xente fala ben do Betanzos como clube... e para reflexionar.
 Votación cerrada

mejillondelaria1234 13 Ene, 08:19
Denunciar

Lo preocupante no es descender… es el año que viene… mirad el arzua o el paiosaco… y me huele a desbandada… aunque visto lo visto… el problema es el de siempre… a quien traes?
Y la Guerra Alex-Claudio ya os la resuelvo yo… ambos son malos entrenadores… por una razón principal… no se adaptan a su equipo… uno quería jugar al toque… teniendo varios tuercebotas en el medio… y un campo que parece un patatal de coristanco…. Y el otro juega a que no pasen cosas… cuando el equipo necesita ganar… claudio tiene una idea que con el equipo con 20 puntos más podría estar bien… pero con 9 puntos necesitas ir a ganar… quedan 17 partidos…. Con 17 empates 0-0 no nos vamos a salvar… de todas maneras la clave está en los dos siguientes en casa… ganándose los dos estamos ahí… pero claro… esto es el cuento de la lechera… primero Villalba… que dalama se deje comprar… si no… un empate sería muy bueno… pero visto lo visto…
 Votación cerrada

Betanzos1 13 Ene, 07:31
Denunciar

Lombriz a mín tampouco me agradaba pero gusteche ou non Noé, o tempo dalle a razón...imaxe? Imaxe ridícula é o equipo este ano...Iso si é unha imaxe de pena...facìa plantillas completas con orzamentos pobres e os equipos competían...e sabía e coñecia xogadores que rendian..dime Unha fichaxe de Alex que de a talla? Cero.....o que teño clarísimo é que con Noé a situación da plantilla e a clasificación non sería a que ai agora...pero bueno damos pena vamos descender en febreiro pero Temos un entrenador o que non expulsan...o que ai que ler...subiunos en 4 años de 1 Rex a terceira e en 4 años vamos estar outra vez en primera...tempo o tempo..e Eu era o primeiro que o criticaba pero agora reconozoo
Editado 13 Ene, 07:47  Votación cerrada

LOMBRIZ 12 Ene, 00:37
Denunciar

No se puede echar a un entrenador en la jornada 7, hay que darle un poco más de margen, si no creias en él, como así era, a principio de temporada no lo renuevas y listo, luego te lo cargas para mi injustamente y te traes un tio que en la vida soñó con entrenar en Tercera, con un curriculum asombroso ( Por malo ) y que en 10 partidos ha sumado 5 puntos. Un fenómeno vamos. Noé era el Vinicius del banquillo, siempre provocando, vociferando, protestando, daba una pésima imagen, aúnque a este si que lo expulsaban cada dos partidos, a diferencia del otro, y creo que habia ya hastío generalizado, aúnque hay que reconocerle el ascender al equipo de Primera Regional a Tercera. Y a dormir que mañana hay que dar el callo en la empresa
Editado 13 Ene, 00:38  Votación cerrada

cefalopodo 12 Ene, 00:21
Denunciar

O de Martin Lago si que se sabia, de feito se fichou o lateral esquerdo do Silva que xa debutou o dia do atraco arbitral ante o Estradense, a Garrido se lle ofreceu Antonio, do Silva, dixo que era moi maior e non interesaba, cando anos antes se ficharon xogadores coma Souto, Granada, Fran que rondaban os 40 anos, o porteiro do ano anterior non quedou porque se fichou o do Arteixo, amigo do Mister e el dixo que a sua idade non estaba pa ser reserva, Oscar quixo botar a Vituco na pretempada, etc,etc. Garrido está claro que fallou e moito, deixouse influenciar moito e non bota a este adestrador porque non encontrou nadie que quixera coller este barco afundido e porque non hai un peso. El e o principal culpable, non hai dubida. Por certo que foi de aquela candidatura que iba presentar Naveira o ex diretor tecnico, nunca mais se soupo
 Votación cerrada

Betanzos1 12 Ene, 00:13
Denunciar

Cese prematuro de Alex jajajajajaj...a ver amigo a culpa de que o equipo este así é de Alex... él é o que fai está plantilla...antes facíaa Noé e este ano Alex, Óscar pode que aconselle pero unha plantilla de terceira faina o adestrador e ficha e da as baixas que di él (coma fixo con Cristian e marcos Souto para traer o seu amigo Ramón) e ten as pelotas de dicir na prensa q miraban o playoff...iso e non saber donde está.. plantilla cun dianteiro e 3 centrais sendo un carneiro...onde vas playoff jajaja cese prematuro di...cagome enriba Alex colleu Unha plantilla feita a un punto da salvación e salvounos pero si non lle ganábamos a ningen na pretemporada ...moito falas de qué Claudio non entrenou a ninguen...e a quen entrenou Alex? Fai 20 anos o Betanzos e baixou a preferente e salvou o monta en preferente cun equipazo...pois si q tiña currículum
Editado 13 Ene, 00:21  Votación cerrada

mejillondelaria1234 12 Ene, 23:57
Denunciar

La clave está ahí… garrido no conoce a nadie… juega un bosnio el día del órdenes que lo sacan de la guerra… la planificación del de gafas es pésima… si lateral izquierdo hoy… comentaban en la grada que Martín Lago deja el equipo por motivos laborales… y que se sabía desde el inicio de temporada… pues ya ves… sin recambio… y no hablo más de vituco… pero un tío que mete 9 goles el año pasado… decir que no tiene nivel… y carneiro… el campo no le favorece… pero la culpa es del presidente que hunde este club… un histórico de tercera que da vergüenza… somos el hazmerreír del fútbol gallego en la temporada 2024-2025… es así.
 Votación cerrada

cefalopodo 12 Ene, 23:46
Denunciar

Non e votarlle as culpas, de feito Vituco apenas xogaba e David xoga porque non hai mais, eles non son culpables de nada, fan o que poden pero non teñen nivel pa Terceira, igual que levamos xogando sin porteiro toda a tempada, unha tempada mal planificada por Garrido e o seu principal asesor Oscar, un dos culpables do prematuro cese de Alex
Editado 12 Ene, 23:47  Votación cerrada

Betanzos1 12 Ene, 23:35
Denunciar

7-0 contra o ordes..porlle as culpas a vituco e carneiro e moi fácil...o problema e q garrido non coñecer xogadores...e en decembro a quen fichas? Isto non e fútbol profesional..
 Votación cerrada

cefalopodo 12 Ene, 22:53
Denunciar

Dicir que Vituco e Carneiro como di a Lombriz son malisimos e unha verdade, e non e faltar o respeto a nadie. Eu tamén o penso, e tamén penso que fará falla mais de 34 puntos pa salvarse, ainda alguen cre que o Betanzos vai facer 25/30 puntos na segunda volta, tendo unha media de medio gol marcado por partido, xogando sempre a non perder, con todos por detrás do balón, salvo Juan. E imposible. Por certo alguen sabe o resultado do amistoso do pasado venres contra o Ordenes
Editado 12 Ene, 23:05  Votación cerrada

Betanzos1 12 Ene, 21:16
Denunciar

Deixade de faltar o respeto a xente oh...este ano con 34 puntos salvaste...o qué si tes é que xogar a ganar partidos...a non encaixar coma ata agora con Claudio difícil...pk non ai quen marque un gol
 Votación cerrada

LOMBRIZ 12 Ene, 20:07
Denunciar

Vituco es malisimo, acabará jugando el Torneo San Roque de las fiestas y Carneiro,tambien es malísimoí, no es jugador de Tercera, y juega por que no hay más. Y si, van a ser necesarios 38, 40 puntos para salvarse y va a ser un milagro que el Betanzos los logre en la segunda vuelta
 Votación cerrada

mejillondelaria1234 12 Ene, 20:00
Denunciar

No sé qué decís… el resultado de hoy es muy bueno y más con 10….. la falta de gol pues que esperáis… jugando a defender… hoy se vieron brotes verdes…. Pero…. Hay que hacer bueno el empate en Villalba aunque dudo mucho que se haga…. También el banquillo es un solar… que repesquen a chousa a este paso…
Y vituco tiene más calidad en una uña que gente como Berto o Barbeito… pero bueno… cuando marque 6 goles en el paiosaco ya lo pediréis para preferente el año que viene… del Río por cierto delanterazo… lo pretendía el fabril….
 Votación cerrada

Betanzos1 12 Ene, 19:53
Denunciar

Perderon case todos os q temos encima...con 10 xogadores dende o min 7 q expulsaron a Carneiro...non e mal punto...este ano non e coma o ano pasado que había q facer mais de 40 puntos...que un equipo teña 16 puntos na 1 volta e esté fora dos descensos e Unha risa... vituco será moi malo pero o ano pasado marcou 9 goles xogando en banda...hoxe 3 juveniles no banco...a cousa está mellor q onte gustevos ou non...fallaron mil ocasions o Noia iso din pero non gañara ningen alí
 Votación cerrada

LOMBRIZ 12 Ene, 19:41
Denunciar

Bueno, un puntito en campo dificil, insuficiente pero... estoy convencido que un día el equipo va a meter un gol, si pasamos de medio campo, aunque sea de casualidad y ganaremos un partido, no se si será este año o en Regional la temporada que viene. Victor Guerra estará jugando la liga de Peñas antes de acabar la temporada y si viene Del Río voluntad, lucha y envergadura pondrá, goles ta es otro cantar. Hala a ganar en Vilalba el domingo
 Votación cerrada

cefalopodo 12 Ene, 19:16
Denunciar

Empatito, cinco puntos de 30 posibles co inquilino do banquiño, a salvación segue sendo unha quimeIra, pero po lo menos rompeuse a racha de derrotas, o de meter algun gol xa veremos pa cando.O de Vituco dixeno aquí no derradeiro partido ante o Viveiro, e xogador pa xogar na liga das Mariñas, non vai xogar nin no Paiosaco, e se non o tempo. Del Rio xogou o ano pasado (e un dicir) en Betanzos e en toda a tempada meteu a frioleira de 1 GOL. A ver se Garrido se esforza un pouco e trae algo que axude a sair do pozo.
 Votación cerrada

Betanzos1 12 Ene, 15:03
Denunciar

Sendo Unha ficha sub23 non entendo a Baixa de Vituco...igual è para con eses cartos traer outro...creo que se fichou a Del río o que estivo o ano pasado...hoxe ganamos teño fe
 Votación cerrada

mejillondelaria1234 12 Ene, 11:54
Denunciar

Bueno, pues a ver si el año nuevo le sienta bien al Betanzos….de momento el entrenador sigue siendo el mismo, a ver qué tal juegan los fichajes… ah no… en fin…hay que tomarlo con humor…
nos fuimos al parón y volvemos con un jugador menos… para el que no lo sepa echaron a Víctor Guerra… debemos ir sobrados…
10 de enero… Garrido espabila que cada vez queda menos… descender en febrero sería un poco vergonzoso… por lo menos morir matando…pero no de aburrimiento… aun así confío en sacar algo… seré un iluso…
 Votación cerrada

mejillondelaria1234 ha borrado su comentario