Limitado
|
Jony se va 100% seguro??los nombres de los jugadores no los sé, escuche que vienen del deportivo ciudad, sin querer, carral, lo que no quiere decir que sean malos jugadores..
|
Limitado
|
Por cierto gran baja para la Liga Nacional.. Andres Pardo deja el Calasanz.
|
Limitado
|
Otra cosa, ojo al equipo que está formando el Negreira, será la revelación de la liga.
|
Crack
|
Sí, Jony deixa o Ural. Onde vai Andrés Pardo? Un dos mellores xogadores da categoría sen dúbida...
|
Limitado
|
hacia que equipo va andrés?y cuales son e3sos jugadores de local que van apra el ural?
|
Titular
|
No ambito deportivo, o equipo que fiche a andres tera a un xogador diferente e que pode marcar as diferencias sempre que se comporte... É un gran xogador pero mátano a suas maneiras. Este ano foi convocado coa seleccion e "por motivos personais" non puido asistir a ningunha convocatoria... xa me entendedes. No caso das altas do ural, fai unhas semanas saiu en diferentes xornais que 2 xogadores do cambre, 1 do sporting coruñes ou sporting cidade e outro do sin querer ficharan polo conxunto que viste de verde, pero non me acordo dos seus nomes. E o que falachedes do victoria, eu non estou en parte dacordo e en parte non. Coñezo xente que pensa como min que non so unicamente os xogadores que nomeachedes anteriormente son os que tiran do carro ou destacan por encima de outros, pero por culpa das lesions e ao estar en moi baixa forma non puideron render coma anos anteriores, pero aqui cada un ten a sua opinion como é normal.
|
Limitado
|
Por supuesto, si por algo destacó el Victoria fué por el bloque. Andrés sé que le caen ofertas por la zona de la costa de modestos, no sé si seguirá jugando al futbol... y el Ural, el equipo que tendrá es una incógnita, al igual que el Bergan
|